søndag 22. juni 2014

Dise kort - Tatteres Lace julekort

Da blir den lite innlegg på et dise kort jeg har laget for en god stund siden.
Diser fra Tattered Lace Dies og Marianne Design har jeg brukt.


Alt er stanset ut i hvitt Color Copy papir 200 gr papir, og svertet med diverse farger fra Memento Dewdrops. Har brukt et sverte håndtak og tonet fargene inni hverandre.

Basen er Bazzill kartong i beige med en kantpunch mot åpningen. Punch around the page fra Martha Stewart på bagrunnen.


Gjorde noe lignende inni for å å få en helhet idet hele.

Siden det er en stund siden jeg laget dette er jeg ikke sikker på fargene. Men jeg tror at jeg har brukt disse fargene fra Memento:
Espresso truffle, Rich cocca, Olive grove, Northern Pine, Cantaloupe, Grape Jelly, Dandelion

Vi sees. :)

2 kommentarer:

  1. This is beautiful! Hey, I thought you’d like to know I gave you & your blog a “Shout Out” on my Feature Friday post today. Thanks for being a follower of all things beautiful. Take care. Amy A. http://alllthingsbeautiful.blogspot.com/2014/06/feature-friday-6272014.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh.. thats sweet and thank you very much. ♥♥♥

      Slett

Happy for all comments.
(✿◠‿◠) Ma (Merethe)