torsdag 23. april 2015

Veske med lommebok til konfirmant

Hei (✿◠‿◠) 

Har laget en veske med lommebok kort til konfirmant



Malen har jeg funnet på Silhouett store og kuttet ut på Portraiten min. Valgte ut de forskjellige delen jeg ville kutte ut i det rosa Fabscrab papiret og alt anna i hvitt colorcopy papir fra Staples (250gr). 

Alle de hvite delene embosset jeg med en slangeskinns embossingfolder  og så svertet med Memento Espresso Truffle. Også de rosa delen fikk en lett sverting langs kantene. Tusjet alle stingene med en fineliner 0,3 og monterte etter anviningen.



Front og bak på vesken. 


Spennen bestemte jeg meg for å varm embosse. Syns det ble for blank/skinnende i ren sølv så jeg strødde over litt sort pulver og embosset igjen.


Hang på et par charms fra smykke lagings tida mi :)


Lommeboken kuttet jeg som et vanlig kort og embosset i samme folder. 


Stempler fra KortOgGodt med Versafine Smokey Grey. Inni laget jeg en pengelomme og en tag for personlig hilsen. Stemplet en konfirmant tekst på en mindre tag som ble limt fast. Selve tagen kuttet jeg dobbel med motiv i fra arket og uten på andre siden. Limte dem mot hverandre. En liten bit bånd i toppen på den. 


Det var morsomt å prøve seg på denne. Og det blir sikkert flere vesker etterhvert. 

Deltar i disse utfordringene:
Card and Scrap - #95 Merkedager - Topp 3  :)
Kort'O Mania - #128 Dies og Punch
Hjerteboden - Aprilutfordring-Konfirmasjon Topp 3 :)


Har brukt:
Mal Silhouette store - Purse by Samantha Lee Walker
Papirer - Fabscrab og Colorcopy
Stempler - KortOgGodt M-274
Embossingfolder - Crative Expression Snake Skin
Blekk - Memento Espresso Truffle og Versafine smokey grey
Div - båndrester, charms og brads.

Takk for titten (✿◠‿◠) 



6 kommentarer:

  1. Flotteste veska jeg har sett! Den likte jeg utrolig godt.

    SvarSlett
  2. Flotteste veska jeg har sett! Den likte jeg utrolig godt.

    SvarSlett
  3. Åhh så lekkert, mange og nydelige detaljer på den flotte vesken og lommeboken :)
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. En utrolig tøff veske, denne likte jeg veldig godt.

    SvarSlett

Happy for all comments.
(✿◠‿◠) Ma (Merethe)