onsdag 23. september 2015

Blå Kirsten-kopp

Hallo :)

Idag e dettan et kort innlegg.
Måtte ha en liten oppmerksomhet til ei veeeeldig kaffeglad venninne og hadde det litt travelt. Viste om koppen til Kirsten, og spurte pent om å få lov til å lage en i ganske make stil. Og det fikk æ så her finn dokker malen til Kirsten Mug. Takk Kirsten, til dere som ikke kjenner henne er det mye spennende i bloggen hennes, og så er ho i design teamet til Kaisercraft. Verdt en titt innom.

Koppen er kuttet ut med Portretten og limt i hop. Alle panelene stemplet jeg med stempler fra Inkadinkadoo og Heidi Swapp i to blå farger fra memento. Og limt på med Rx-lim.

Sykepleieren er farget med Prismacolor blyantene, og er mye mer nyanser i fargene enn det kommer frem på bildet. Klippet ut og limt på koppen med 3D puter. Teksten rundt livet hennes er fra Kirsten og hadde en annen som har komt fra sykepleieren selv skrev jeg inn i et wordokument før jeg kuttet den ut. Sykepleieren heter Naugthy Nurse og er fra Kenny K.

Hadde det som sagt travelt og fikk bare tatt dette ene bildet, og skulle ta bilder etter at jeg hadde puttet oppi kaffe og kaffegodt, men glemte det helt. Så her er den.


Bestemte meg for at jeg hadde lyst på et fat til den og fant et i SH-store, kuttet det ut og limte det i sammen og såg da at det var 8kantet og ikke 6 som koppen er... hehehe 
Fort ska det gå ..... 
Limte på en blonde kand da sykepleieren er litt romantisk av seg, går også en blondekant rundt hele koppen, men vises ikke her da tegningen og teksten skjuler den..

På motsatt side har jeg satt på to blå blingswirler og bling stener og hjerter på tekstene. Og en liten blå bling i halsen og i øret. 
Som dere sikkert har skjønt liker min venninne blått veldig godt... hehe det rimte :D

Disene jeg har brukt på tagene er fra Tonic studio og ene er embosset tekst
"someone spesial" som passer perfekt til min venninne.

Takk for hjelpen Kirsten.

Deltar i disse utfordringene:
25/9-15 Kreativ Scrapping - #9 Favoritter  (xBxC) 
25/9-15 Scrappehjerte - #13 Alt er love med dise   (3BxC) 
28/9- 15 Card and Scrap - #103 Bruk Dies  (xBxC) 
4/10-15 Papirlosjen - #Monokromatisk (3B/lxC)  

Ha en fin aften og ta vare på dere selv alle sammen :)
(✿◠‿◠) Ma




4 kommentarer:

  1. En rigtig flot gaveide og jo perfekt til denne lejlighed, og så er den jo super flot også.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert:-) Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin september utfordring:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. Denne var kjempeflott. Elsker farger og stempeltrykk. Takk for at du er med i utfordringen vår i Papirlosjen. Klem fra DT May Britt

    SvarSlett
  4. Søt kopp.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfodring.
    Klem Sissel

    SvarSlett

Happy for all comments.
(✿◠‿◠) Ma (Merethe)