fredag 4. mars 2016

Blått stjerne kort med julestjerne

Hei igjen.



I høst laget jeg dette Stjerne kortet etter å ha sett leser oppgaver i ett trykk. Og bestemte meg for å sende inn. Sia dette var første gang jeg sendte noe inn, regnet jeg ikke med å bli valgt ut men det ble jeg. Stolt, glad og ydmyk, ble og er jeg. Fikk til og med en hel side med seks bilder og et lite sneak peak på forsiden. Så dette var over alle forventninger. 



Ligger mange maler på nette til Stjernekort og jeg fulgte denne fra God Tid bloggen

Brukt Bazzill kartong og mønsterpapir fra Papirdesign. Stemplene er fra Norskt Stempel blad.


Julestjernen er fra Tim Holtz/Sizzix og er montert på en dekorativ sirkel, denne er fra Tonic studio.


Julestjernen ble kuttet og embosset. Så brukte jeg to toner i blått og grønt fra Disstress ink og sverta embossingen på julestjernen med disse. Forment og montert med en raindrops i midten. 

Bånd festet på baksiden av sirkelen og knytes rundt når stjernekortet er foldet sammen.


God plass til å skrive en hyggelig julehilsen inni kortet. 


Det var alt for denne gang. La kreativiteten blomstre til neste gang.

(✿*‿*) Ma (Merethe) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Happy for all comments.
(✿◠‿◠) Ma (Merethe)